Rady Bettgerovy, Franklinovy

24.01.2012 21:35

 

  1. Nadchni se pro věc!
  2. Měj ve věcech pořádek a organizuj svou práci!
  3. Vžij se do toho, co chce ten druhý!
  4. Klaď otázky!
  5. Hledej záchytný bod!
  6. Mlč a naslouchej!
  7. Buď čestný: Získej důvěru!
  8. Důsledně znej své povolání!
  9. Uznej výkon druhých a pochval ho!
  10. Usmívej se, buď spokojený a šťastný!
  11. Pamatuj si jména a tváře!
  12. Na zákazníka nikdy nezapomínej!
  13. Měj zákazníka k tomu, aby byl při uzavírání obchodu aktivní!

 

  1. Kdo chce získat důvěru a udržet si ji, musí si ji najprve zasloužit!
  2. Znát svou práci a stále se informovat o novinkách!
  3. „O nikom nebudu mluvit špatně – vždy o něm řeknu jen to nejlepší.“ Konkurenci uznat a chválit!
  4. Vyhnout se podvodným manévrům, nepřehánět – někdo to totiž vždycky ví!
  5. Uvádět „svědky“ = neomylná  „metoda“, jak získat důvěru druhých!
  6. Nechat si poradit od odborníka, aby člověk vypadal k světu.

 

  1. Nikdy na zákazníka nezapomeň a nedopusť, aby on zapomněl na tebe!
  2. Pokud o zákazníka pečujeme, pečuje i on o nás.
  3. Dej zákazníkovi najevo, že může mít radost z toho, co si koupil. Pochval mu produkt i po té, co jej koupil!
  4. Zákazníci jsou nejlepším zdrojem nových zákazníků.
  5. Kdy navštívit případného zájemce, který nám byl doporučen? Za šest týdnů? Za šest dnů? Do šesti minut!
  6. Vždycky poděkuj, tj. nezapomínej na toho, kdo ti prokázal službu: Informuj ho, zda jsi měl s jeho doporučením úspěch.
  7. „Hraj“ tak, aby ti vždycky „vyšla i další koule“!