Rady Bettgerovy, Franklinovy
24.01.2012 21:35
- Nadchni se pro věc!
- Měj ve věcech pořádek a organizuj svou práci!
- Vžij se do toho, co chce ten druhý!
- Klaď otázky!
- Hledej záchytný bod!
- Mlč a naslouchej!
- Buď čestný: Získej důvěru!
- Důsledně znej své povolání!
- Uznej výkon druhých a pochval ho!
- Usmívej se, buď spokojený a šťastný!
- Pamatuj si jména a tváře!
- Na zákazníka nikdy nezapomínej!
- Měj zákazníka k tomu, aby byl při uzavírání obchodu aktivní!
- Kdo chce získat důvěru a udržet si ji, musí si ji najprve zasloužit!
- Znát svou práci a stále se informovat o novinkách!
- „O nikom nebudu mluvit špatně – vždy o něm řeknu jen to nejlepší.“ Konkurenci uznat a chválit!
- Vyhnout se podvodným manévrům, nepřehánět – někdo to totiž vždycky ví!
- Uvádět „svědky“ = neomylná „metoda“, jak získat důvěru druhých!
- Nechat si poradit od odborníka, aby člověk vypadal k světu.
- Nikdy na zákazníka nezapomeň a nedopusť, aby on zapomněl na tebe!
- Pokud o zákazníka pečujeme, pečuje i on o nás.
- Dej zákazníkovi najevo, že může mít radost z toho, co si koupil. Pochval mu produkt i po té, co jej koupil!
- Zákazníci jsou nejlepším zdrojem nových zákazníků.
- Kdy navštívit případného zájemce, který nám byl doporučen? Za šest týdnů? Za šest dnů? Do šesti minut!
- Vždycky poděkuj, tj. nezapomínej na toho, kdo ti prokázal službu: Informuj ho, zda jsi měl s jeho doporučením úspěch.
- „Hraj“ tak, aby ti vždycky „vyšla i další koule“!